هزینه تبلیغات در اینستاگرام

مزایای سورتو

کاهش هزینه ها تا میزان ممکن​

تولید محتوای خلاقانه

همکاری با ناشران هدفمند

مشاوره تخصصی

کاهش هزینه ها تا میزان ممکن​

تولید محتوای خلاقانه

همکاری با ناشران هدفمند

مشاوره تخصصی

لیست هزینه و تعرفه تبلیغات در اینستاگرام

پکیج بانوان

9 میلیون تومان
24 ساعت در 60 صفحه

پکیج دانشجویی

5 میلیون تومان
24 ساعت در 57 صفحه

پکیج ورزشی

8 میلیون تومان
24 ساعت در 12 صفحه

پکیج بانوان

9 میلیون تومان
24 ساعت در 60 صفحه

پکیج اقتصادی

9 میلیون تومان
24 ساعت در 20 صفحه

پکیج سرگرمی

25 میلیون تومان
24 ساعت در 90 صفحه

پکیج سرگرمی

25 میلیون تومان
24 ساعت در 90 صفحه

پکیج اقتصادی

9 میلیون تومان
24 ساعت در 20 صفحه

پکیج ورزشی

8 میلیون تومان
24 ساعت در 12 صفحه

پکیج دانشجویی

5 میلیون تومان
24 ساعت در 57 صفحه

معیار های قیمت گذاری برای تبلیغات در اینستاگرام

در واقع این ویژگی بیان می کند که میزان بازدهی و درصد فعالیت کاربران در صفحه مورد نظر برای تبلیغ چه میزان است . در مجموعه ما تلاش بر این است تا صفحه هایی که از حداقل انگیجمنت قابل قبول برای تبلیغ برخوردار هستند استفاده شود

در برخی از موارد تبلیغات به منظور افزایش آگاهی مخاطبین از نام تجاری و معرفی نام تجاری در سطح گسترده است. به همین منظور برخی مواقع میزان ارزش گذاری صفحات بر اساس تعداد فالوور آن­ها مشخص می­شود. با این حال تعداد فالوور معیار قابل قبولی برای تعیین قیمت پست و استوری های تبلیغاتی در اینستاگرام نیست. چرا که بسیاری از این افراد تعداد قابل توجهی فالوور غیرواقعی و غیر فعال دارند که در میزان امتیاز صفحه و دیده شدن تبلیغات موثر نیستند. بنابراین در نظر گرفتن متوسط مشارکت صفحه یا متوسط  بازدید (ایمپرشن) می‌تواند معیار مناسب تری جهت بررسی تعیین قیمت یک صفحه در اختیارمان بگذارد.

تبلیغات در اینستاگرام به دو صورت استوری و پست منتشر می شود و تعرفه تبلیغات بر اساس نوع تبلیغ مشخص می شود. برخی مواقع نیز بر اساس نوع محتوا (ویدیو یا تصویر) قیمت گذاری مشخص می شود.

برخی از صفحه های اینستاگرام به دلیل حجم محدود تبلیغات بازدهی بیشتری را نصیب صاحبان تبلیغ می کنند به همین دلیل تبلیغ در این صفحات با قیمتی متفاوت ارائه می شود.

  •  

یکی دیگر از مواردی که به ندرت در تعیین قیمت تبلیغ در صفحات اینستاگرامی تاثیر می گذار ساعت انتشار و یا جایگاه تبلیغ در صفحه مورد نظر است. برای مثال اگر تبلیغ به عنوان پست آخر منتشر شود به دلیل بازدهی و مشاهده بیشتر توسط کاربران قیمت متفاوتی را داراست.

  •  

در برخی از صفحات با توجه به محتوای به اشتراک گذاشته شده یا نام صفحه پراکندگی جمعیتی مخاطبین متعلق به برخی مناطق خاص است. در این حالت تعداد محدود و یا برعکس آن قابل توجهی از مخاطبین هدف را شامل می شود که در تعیین قیمت صفحه تاثیر گذار است.

  •